Organisatie

Na de organisatie van andere Europese lokale of nationale clubs te hebben bekeken, konden we vaststellen dat de leden grosso modo onder drie typologieën onder te brengen zijn, waarbij sommige leden zich in meer dan één typologie kunnen terugvinden. Naar analogie met onze Europese collega’s kunnen we de activiteiten van de VCA in 3 categorieën onderbrengen.

• Touring
    In deze categorie vinden we de nationale en internationale rondritten terug, waar rijden, gastronomie, avontuur en cultuur centraal staan.
  • Sport-competition
    In deze categorie vinden we de nationale en internationale kampioenschappen van Vespa-gymkhana en Vespa-rally(regularita) terug.
  • Registro storico
    In deze categorie vinden we alle activiteiten voor de oldtimer-liefhebber terug. Deze activiteiten zullen gepromoot of georganiseerd worden door de Classic Vespa Club Antwerpen