Lid worden

Het maakt geen verschil of je nu pendelaar bent ... of het volledige binnen- en buitenlandse programma van de club afwerkt. Iedere Vespabezitter is welkom. Of je nu een classic GS150 of de laatste nieuwe GTS300 bezit. Bij de VcA ben je altijd welkom met gelijk welke Vespa-scooter. (Het gaat hem enkel om Vespa's die binnen de Piaggio fabrieken (of onder Piaggio licentie ) in elkaar werden gezet. Een scooter van LML zien we dus helaas niet als een Vespa)

Wat je alvast wel verplicht nodig hebt is een VcA clublidprofiel op onze website.

<<< Klik op deze link en maak eerst je VcA clublidprofiel aan >>>

OPGELET: Nadat je zulk een actief gebruikerprofiel hebt aangemaakt krijg je een bevestigingsemail van je gebruikersprofiel. Check zeker je SPAM of ongewenste email folder. Want deze bevestigingsemail heeft wel eens de neiging daar in te verdwijnen. In deze bevestigingsemail staan meteen ook de betaalinstructies om je lidgeld te betalen (27,50€ vanaf 15 november 2023 voor seizoen van 2024). Je lidmaatschap gaat in zodra we je lidgeld hebben ontvangen.

We wensen je alvast veel & veilig Vespa plezier!

Heb je problemen met het aanmaken van een gebruikersprofiel? Of heb je nog bijkomende vragen?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website:
We helpen je graag verder.